Forum riderow flipboards

Pierwsze polskie forum riderów flipboards; ZAPRASZAMY !!!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

RZETELNI UŻYTKOWNICY FORUM MAJĄ TERAZ DUŻE SZANSE DOSTAĆ "MODERATORA" JAKO OBOWIĄZEK JEŚLI OCZYWIŚCIE BĘDĄ CHCIELI BO MAMY NABÓR. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO REJESTRACJI ORAZ PISANIA. Forum jest świeżutkie i po konserwacji ABY MÓC PRZEGLĄDAĆ FORUM ZAREJESTRUJ SIĘ !!! Niestety aby wystartować z forum musimy prowadzić tak agresywną politykę. Niestety początki są najtrudniejsze

#1 09-10-2009 12:31:13

Dominbik

Administrator

Zarejestrowany: 14-08-2009
Posty: 8
Punktów :   

Regulamin

1. Forum służy do:

    * zadawania pytań i udzielania na nie odpowiedzi
    * dyskutowania i wymiany poglądów
    * integracji społeczności flipboards
    * pomagania sobie nawzajem

2. Dyskutując, pamiętaj że:

    * Masz prawo do wyrażania swoich poglądów. Inni mają dokładnie takie samo prawo. Szanuj więc poglądy innych, naucz się cenić ich różnorodność i nie próbuj za wszelką cenę udowadniać wyższości swoich racji. Słuszność swoich wypowiedzi staraj się wykazywać jedynie przez wymianę argumentów. Unikaj wszelkich kłótni, szczególnie o charakterze osobistym. Dyskutuj o poglądach, a nie krytykuj innych osób.
    * Pożądane jest przestrzeganie ogólnie przyjętych zasad zachowania w Sieci, czyli netykiety. Zachowuj się przyzwoicie i kulturalnie. Do każdego odnoś się z szacunkiem.

3. Obowiązuje kategoryczny zakaz umieszczania na forum treści niezgodnych z prawem oraz innych, które mogłyby zostać źle przyjęte - w szczególności: pornograficznych; obrzydliwych; wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub innej; propagujących przemoc czy przestępczość, narkotyki oraz piractwo (także pirackie e-booki).

4. Nie używaj awatarów ani podpisów:

    * zbyt dużych wizualnie (przeszkadzają w czytaniu)
    * zbyt dużych objętościowo (mogą się długo wczytywać)

5. Dbaj o to, aby forum było wygodnym źródłem wiedzy:

    * Nowe tematy zakładaj w odpowiednich działach. Nie zakładaj wielu wątków o tej samej treści w różnych działach.
    * Nazwy zakładanych tematów wymyślaj tak, by jednoznacznie odzwierciedlały ich treść. Niedopuszczalna jest nazwa tematu typu "Mam problem" czy "Pomóżcie mi".
    * Staraj się nie dołączać nowych pytań do już istniejących wątków - wprowadza to bałagan i utrudnia przeszukiwanie forum.

6. Kieruj się zdroworozsądkowymi zasadami dyskutowania na forum:

    * Pisz tylko sensowne posty, które wnoszą jakieś nowe informacje.
    * Trzymaj się tematu wątku i nie pisz postów nie na temat.
    * Unikaj pisania krótkich, jednolinijkowych postów typu "Zgadzam się" czy ";]" - forum to nie czat.
    * Nie odgrzewaj kotletów - czyli nie kontynuuj dyskusji w wątkach starszych niż miesiąc bez wnoszenia czegokolwiek nowego do tematu.
    * Nie jest dobrym pomysłem zaczynanie dyskusji o wyższości jednego dobrego rozwiązania nad innym równie dobrym, która mogłyby skończyć się świętą wojną między zwolennikami każdego z nich. Jeśli już, to argumenty kieruj do specjalnie do tego stworzonych tematów.

7. Unikaj zachowań, które mogłyby zostać uznane za lamerskie i tym samym źle przyjęte:

    * Staraj się nie popełniać błędów ortograficznych. Jeśli masz z tym problemy, sprawdzaj pisownię przed wysyłaniem swoich postów.
    * Nie staraj się zwrócić na siebie uwagi pisząc dużymi literami, większą czy pogrubioną czcionką, innym kolorem tekstu, stosując dużo wykrzykników itp.

8. Zamieszczanie ogłoszeń na forum podlega specjalnym zasadom.

    * Nie zamieszczaj ogłoszeń z prośbą o napisanie za ciebie programu na zaliczenie do szkoły czy na studia.
    * Zabrania się umieszczania na forum reklam niezwiązanych z programowaniem gier. Dotyczy to zwłaszcza reklam stron WWW.
    * Wszelkie reklamy, oferty i ogłoszenia związane z programowaniem gier - np. projektów powstających gier, poszukiwania ludzi do zespołu, oferty pracy - należy umieszczać wyłącznie w przeznaczonych do tego działach forum.
    * Umieszczając ogłoszenie, należy zakładać tylko jeden wątek (w odpowiednim dziale).
    * Pisanie treści ogłoszeń WIELKIMI LITERAMI lub inne sposoby zwracania uwagi nie są mile widziane.
    * Ogłoszenia w dziale 'Rekrutacja' muszą być napisane według określonego szablonu. Zarówno szablon, jak i reguły korzystania z niego można znaleźć na górze działu. Moderatorzy mają prawo usunąć ogłoszenie nie pasujące do szablonu bez powiadomienia autora.
    * W wątku rekrutacyjnym ma prawo pisać tylko jego autor. Wszystkie odpowiedzi, jeśli się pojawią, będą usuwane.

9. Nad forum opiekę sprawuje grono moderatorskie, dbające o przestrzeganie powyższych reguł. W przypadku wykrycia przypadku ich złamania, mogą oni podjąć pewne akcje.

    * Temat łamiący regulamin może zostać przeniesiony do specjalnego działu forum, "Poprawczaka", gdzie będzie służył jako przykład zachowań niepożądanych.
    * Jeśli przypadki naruszenia regulaminu przez daną osobę będą się zdarzały wielokrotnie, moderatorzy mogą podjąć bardziej drastyczne akcje. Obejmuje to zakaz wypowiadania się na forum, być może połączony z zakazem wchodzenia na forum. Czas trwania takiego zakazu to kilkadziesiąt godzin, kilka dni, ale w skrajnych przypadkach może być on nawet permanentny.

10. Władze forum (moderatorzy i administratorzy), reagując na bieżącą sytuację, mogą wprowadzać zmiany do regulaminu.

11. Zabrania się pisania wiadomości stwierdzających niski poziom wypowiedzi innych użytkowników od strony czy to językowej czy merytorycznej. Do tego służy przycisk "Zgłoś do moderatora". Wszystkie takie wiadomości będą kasowane.

Offline

 
Na prawdę zapraszam do rejestracji wszystkich zainteresowanych jak i jeżdżących filpboards dla dobra forum - REJESTROWAĆ SIĘ !!! xD ;P

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.akademiasupremacy.pun.pl www.dragonballmasters.pun.pl www.gpwsiiz.pun.pl www.managerspeedwaya.pun.pl www.makro-chemia.pun.pl